جستجو کردن

قیمت لحاف لایکو کودک از تولید به مصرف

لحاف لایکو کودک یکی از بهترین لوازم خوب محسوب می شود که در کنار زیبایی آرامش را به هنگام خواب برای فرزند شما فراهم می کند.

لحاف لایکو کودک

لحاف لایکو کودک مخصوصا برای کودکان انتخاب کالای خواب از اهمیت بالایی برخوردار است چون پوست بدن کودکان بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و انتخاب کالای نامناسب موجب حساسیت پوستی، آلرژی و غیره می شود.

در این میان انواع محصولات لایکو یکی از جدیدترین و بهترین محصولاتی بوده که اخیرا وارد بازار شده و مورد استقبال قرار دارد.

استفاده از لحاف لایکو از بروز بدن درد در کودکان به هنگام خواب جلوگیری کرده و میزان کیفیت خواب آنها را بسیار بالاتر از قبل می نماید.

این برند تولید کننده نه در زمینه لحاف فعال بوده بلکه انواع کالای خواب دیگر همچون بالشت، پتو، روبالشتی و غیره را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

مشخصات لحاف لایکو کودک

مشخصات لحاف لایکو کودک انواع لحاف برند لایکو مخصوص کودکان را با استفاده از بهترین الیاف که همان پنبه بوده تولید کرده اند.

عدم وجود هر گونه ترکیب حساسیت زا درون این لحاظ موجب شده که پس از استفاده از آن به هیچ عنوان بر روی بدن کودکان حساسیت پوستی به وجود نیاید.

بسیار نرم و لطیف است و به عنوان یک کالای خواب طبی نیز در میان مشتریان عمده شناخته می شود.

با توجه به اینکه طرح و رنگهای متنوعی از این لحاف وجود داشته می توان متناسب با سایر کالای خواب فرزند خود انتخاب لحاف را انجام دهید.

انواع لحاف لایکو دارای سایزبندی مختلفی است به همین دلیل خرید آن برای کودکان در سنین متفاوت وجود دارد.

خرید لحاف لایکو کودک

خرید لحاف لایکو کودک در صورتی که مایل هستید خرید لحاف لایکو کودک را انجام دهید حتما کیفیت کالای خواب را در نظر داشته باشید چون این برند نیز انواع کالای خواب با کیفیت مختلفی را به بازار ارائه داده است.

از طرحهای مختلف کودکان به هنگام درست کردن لحاف لایکو استفاده شده است به همین دلیل بررسی طرحی که بر روی لحاف وجود داشته نیز موضوع بسیار مهمی محسوب می شود.

امکان سفارش و خرید انواع لحاف لایکو به صورت عمده نیز برای مشتریان وجود دارد که در این صورت قیمت هر کدام از لحاف این برند کاهش قابل ملاحظه ای به نسبت قبل پیدا می کند.

قیمت لحاف لایکو کودک + خرید و فروش

قیمت لحاف لایکو کودک + خرید و فروش قیمت لحاف لایکو کودک در بازار با توجه به اینکه این محصول را مراکز مختلفی پس از تولید به فروش می رساند متغییر است.

سایز و ابعادی که لحاف لایکو داشته، میزان ضخامت آن، طرح موجود بر روی لحاف برخی از پارامترهایی هستید که بر روی نرخ نهایی اثر می گذارد.

در نهایت نیز با توجه به آخرین قیمت دلار در بازار قمیت انواع لحاف لایکو را مشخص می نمایند.

می توان این نوع لحاف مرغوب، استاندارد و بسیار زیبا را در بازه قیمتی 250000 تا 400000 تومان تهیه کرد.

فروشندگان سایت ما اطلاعات بسیار گسترده و کامل تری را در خصوص لحاف لایکو در اختیار شما قرار می دهند پس به راحتی و با گرفتن شماره های سایت با آنها ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *